Hantera det!

Blivande bildlärare/världsräddare.

Veckoreflektion v.11 EXAMINATION

Publicerad 2015-03-13 20:59:00 i Allmänt,

 
Examinationsvecka.
Jag hann bli vad för mig kallas färdig. Jag fyllde pappret med streck som utgjorde någon typ av helhet.
 
 
 
Jag tycker om att jag kunde titta på början, min lilla lilla bild på någonting stort, och slutet - min stora stora bild på allt litet.
 
Upplägget på examinationen var väldigt bra. Det var skönt att bara lyssna och prata fritt. Dock var det en på tok för lång dag. Min hjärna klarar inte av att ta in så oerhört mycket på en och samma dag. Men vad ska man göra?
 
Tack för denna tiden. Nu säger jag adjö till detta. Har köpt mig nya pennor eftersom dem jag använde tog slut, och ska fortsätta kladda ur mig allting.
 
 
LÄNKAR TILL EXAMINERANDE INLÄGG:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela