Hantera det!

Blivande bildlärare/världsräddare.

Appropriation 8/10

Publicerad 2015-10-08 16:15:56 i Allmänt,

Hejhej bloggen. 
Jag fick nada gjort förra veckan, allt det där med flytt osv gjorde schemat väldigt tajt. Men nu så har jag iallafall börjat lite mer, nästa steg har inletts. Mina tordyvlar har börjats födas, sakta men säkert. Fem stycken lever nu på mitt skrivbord. 

Tanken var att jag skulle hem och vara superproduktiv idag efter skolan. Istället spelade jag en omgång plump, förlorade med 100 poäng, fick pmsanfall och blev sketsur. Stormade in i sovrummet och la mig under täcket. Blev sjukt trött av mitt utbrott och somnade.... Sov i 1 & 1/2 timme innan Tor väckte mig för att det var dags att gå upp och laga mat inför vår kära gäst som är på besök nu. Bra jobbat Linnea, jättebra........


Här är en tordis number four


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela