Hantera det!

Blivande bildlärare/världsräddare.

Appropriation 30/9

Publicerad 2015-10-01 09:32:30 i Allmänt,

Jag har inte skapat någonting. Jag har köpt pennor, lera och färg. Men allting ligger kvar i en övergiven in-ex påse i soffan.

Jag har istället läst kurslitteraturen, förberett presentationen för denna veckan och haft en otrolig ångest. Lägenhetskontraktet stod på spel och rädslan och stressen över att förlora mitt hem tog över varje sekund av min vardag. 

Nu är det löst, nu lever jag i en idyll. Om 36 timmar, precis som nu, så bor jag kvar i min älskade lägenhet, fast med en förändring. Min kära partner flyttar in.

Tänker mig att massvis av kreativitet ligger och gror i mig. Musik. Det tror jag kommer ta över en del. föreställer mig att det måste bli så när en bor med en rockstjärna (lol).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela